Pages

Sunday, November 14, 2010

saja-saja

Salam
Anyway ari ni nk ckp ape ek..
erm xnk ckp pa2 la p apa kata klu kta tulis lirik lagu lak
ok gak kali ek hehehe~ miz pat suka bla dengar lagu ni
apa kata klu miz pat kongsi gan korang kat luar cna 
ok gak tu dpt kongsi sma2 kn hihi..

~miz pat bg korang tguk video ni luk la~

video

ha ok x...
ni plak miz pat nk kc lirik lagu..
erm jap ek nk carik luk hihi
♪♪♪♪♪ haaa ni pon dia apa lgi korang layanz la dlu ♪♪♪♪♪


Aku tak tahu apa yang ku rasakan

Dalam hatiku saat pertama kali
Lihat diri mu melihatmu
Seluruh tubuhku terpaku dan membisu
Detak jantungku berdebar tak menentu
Sepertinya aku tak ingin berlalu

*Berikan cintamu juga sayangmu
Percaya padaku ku kan menjagamu
Hingga akhir waktu menjemputku

**Kuberikan cintaku juga sayangku
Percaya padaku ku kan menjagamu 
Hingga akhir waktu menjemputku

Saatku tahu kau akan pergi jauh
Izinkan aku tuk selalu menantimu
Untuk katakan ku ingin dirimu 

Agar kau tahu betapa ku terlalu
Mencintaimu aku akan menunggu
Hingga dirimu kembali untukku

ulang * dan **

Tolonglah aku bagaimana diriku
Ungkapkan itu rasa yang membelenggu
Dalam hatiku ku cinta padamu

ulang * dan ** lastly *

ok da siap...jgn plak korang nyanyi sampai lupa dunia ek hehe
enjoy thiz song just 4 u olssss


0 hasil coretan:

Post a Comment

jejak kaki