Pages

Thursday, November 25, 2010

xleh tdo

nitez or monink ols haha 
(mana-mana la)
pesal mata xleh nak tdo ni ader cadagan nak bagi mata ni lelap tak?.....
or terlebih tdo da huhu ntah-ntah nak jd kelawar 
cm kat bawah ni kot huhuhu

image from en google
 mo katakan blajar xgak (xm da abes jd rest la trus apalagi kan bka
 sem baru nnti, haa blaja la trus2 lak) hahahaha..........
tak pun nk jd dracula hahaha

image from en google
aik bkn sama ka tu maksudnya yuhuuuuu erm apa kata
 korang carik sendiri kat en google hihi........
 daripada cik comot jadi kedua2 kat atas ni apa kata
transfom jadi benda ni plak lagi best hihihh
image from en google
haaa kan cute n comot kekekeke

2 hasil coretan:

CGG said...

cantek header:)

minum susu:)
mesti leh tidoq

Cik Comot said...

.....thanx cik cgg

jom minum susu gan cik comot

Post a Comment

jejak kaki